Zarzadzanie sieciami lan

Zintegrowany system sprzedaży detalicznej został założony, tworząc na zasady kadry zarządzające ogromnymi sieciami sprzedaży. Wygodne i funkcjonalne zarządzanie sieciami sprzedaży to wielkie wyzwanie. Korzystanie spośród takiego systemu umożliwia kadrze menedżerskiej wstęp do konkretnych analiz i danych zarządczych.

Zwykłym ludziom program dostarczać jest dobre narzędzie, pozwalające na efektywną pracę na jakichkolwiek stanowiskach. Przez system sprzedaży mamy szansa całościowo wdrożyć najnowocześniejsze rozwiązania na całe poziomy w biurze. Korzystając z systemu mamy droga w styl różnorodny usprawnić zarządzanie organizacji, zaczynając od sprzedaży detalicznej, poprzez dystrybucję, logistykę i rachunkowość, wychodząc na zarządzaniu. Poprzez szereg dużych możliwości program pyta się w wszystkiego rodzaju sieciach sprzedaży, opierających się z kilkunastu, po kilkuset sklepów. Doskonale sprawdza się więcej w niskich sieciach sprzedaży. Nieograniczone pole działania systemu sprzedaży detalicznej daje możliwość obsługi wszystkich obszarów działalności sieci sprzedaży.

W jego skład wchodzą inne elementy:

duży i wielobranżowy system sprzedaży detalicznej, moduł Manager, którego ćwiczeniem jest prowadzenie, program centralnego zarządzania magazynami i dystrybucją, mówi on też za jak najpełniejsze wykorzystanie warunków prowadzenia kampanie gospodarczej.

Program ma również specjalistyczny, zintegrowany system finansowo-księgowy i personalno-płacowy, który za działanie ma dać kompleksową obsługę całych procesów zarządzania siecią sprzedaży detalicznej.

System sprzedaży detalicznej posiada także wiele udogodnień dla klientów. Umożliwia wiele funkcji, które ułatwią zrobienie zakupu. Wymienić można szereg zalet m.in. multimedialne stanowiska samoobsługowe dla mężczyzn, które przez zeskanowanie kodów kreskowych umożliwiają dokonanie szybkiej płatności za produkty.